ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/458
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΠρίντεζη, Ρούλα-
dc.date.accessioned2022-04-04T05:10:49Z-
dc.date.available2022-04-04T05:10:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/458-
dc.descriptionΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυσκολιών επαγγελματικής ένταξης ατόμων υπό απεξάρτηση και ο ρόλος που διαδραματίζει ο επαγγελματικός προσανατολισμός. Βασικός σκοπός της μελέτης είναι η ανάδειξη των παραγόντων και παραμέτρων που δυσχεραίνουν την κοινωνική επανένταξη και την ένταξη αυτής της ομάδας πληθυσμού στην αγορά εργασίας, προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα και να παρουσιαστούν συγκεκριμένες προτάσεις πολιτικής για τη λήψη μέτρων αντιμετώπισης του φαινομένου. Η διερεύνηση των δυσκολιών έγινε τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, βάσει της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και σε επίπεδο εμπειρικής μελέτης, μέσω της διεξαγωγής ποιοτικής έρευνας για την καλύτερη αποτύπωση και κατανόηση του προβλήματος. Η εμπειρική ερευνητική μελέτη ποιοτικού τύπου πραγματοποιήθηκε με τη διεξαγωγή ημι-δομημένων προσωπικών συνεντεύξεων προς επαγγελματίες του Οργανισμού κατά των Ναρκωτικών, με στόχο τη διερεύνηση των δυσκολιών επαγγελματικής ένταξης ατόμων ηλικίας 17-24 ετών που βρίσκονται υπό απεξάρτηση στη φάση της κοινωνικής επανένταξης και την ανάδειξη του ρόλου του επαγγελματικού προσανατολισμού. Επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν η καταγραφή της κατάστασης των ατόμων, η διερεύνηση των δυσκολιών προετοιμασίας για την επαγγελματική τους ένταξη, η μελέτη του ρόλου της οικογένειας, του σχολείου και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, καθώς και η μελέτη των προοπτικών, μέσω συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της επαγγελµατικής προετοιμασίας και ένταξης/επανένταξης της ομάδας-στόχου στην αγορά εργασίας. Τα ευρήματα της έρευνας για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα αναδεικνύουν την αναγκαιότητα ανάληψης έγκαιρων δράσεων πρόληψης της υποτροπής και παρεμβάσεων που θα περιορίζουν τη συνέχιση του προβλήματος σε μεγαλύτερες ηλικίες, στις οποίες αυξάνεται ο κίνδυνος επαγγελματικού αποκλεισμού. Οι πολύπλευρες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε ατομικό, κοινωνικό και εργασιακό επίπεδο, απαιτούν ολιστική προσέγγιση του προβλήματος και συνεχή υποστήριξη στην προσπάθειά τους για επαγγελματική και κοινωνική ένταξη.en_US
dc.description.abstractThe subject of this dissertation is to explore the difficulties of professional integration of people under detoxification and the role played by vocational guidance. The main purpose of the study is to highlight the factors and parameters that hinder the social rehabilitation and integration of this group of the population in the labor market, in order to draw conclusions and present concrete policy proposals for measures to address the phenomenon. The difficulties were investigated both at a theoretical level, based on the literature review, and at the level of empirical study, through conducting qualitative research to better capture and understand the problem. The empirical qualitative research study was carried out by conducting semi structured personal interviews with professionals of the “Organization against Drugs”, with the aim of investigating the difficulties of vocational integration of people aged 17- 24 who are under detoxification in the phase of social rehabilitation and highlighting the role of vocational guidance. Sub-objectives of the research were to profile the situation of individuals, to investigate the difficulties of preparation for their professional integration, to study the role of family, school and School Vocational Guidance, as well as to examine the prospects, through specific proposals for the improvement of the professional preparation and the integration/reintegration of the target group into the labor market. The research findings for this age group highlight the need to take timely action to prevent relapse and interventions that will limit the continuation of the problem at older ages, at which the risk of professional exclusion increases. The multifaceted difficulties they face at the individual, social and work level require a holistic approach to the problem and constant support in their effort for professional and social integration.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectΑπεξάρτησηen_US
dc.subjectεπαγγελματική ένταξηen_US
dc.subjectεπαγγελματικός προσανατολισμόςen_US
dc.subjectποιοτική έρευναen_US
dc.subjectομάδα - στόχοςen_US
dc.subjectκοινωνική επανένταξηen_US
dc.titleΔιερεύνηση δυσκολιών στην επαγγελματική ένταξη ατόμων υπό απεξάρτηση – Ο ρόλος του επαγγελματικού προσανατολισμούen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΠΡΙΝΤΕΖΗ ΡΟΥΛΑ.pdf1.14 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα