ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/218
Title: Η αναφορά στην Ελλάδα ως διάσταση της διεθνούς στρατηγικής branding ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών
Authors: Μεταξά, Μαρία-Ζηνοβία
Keywords: Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Εθνική Επωνυμία
Εξωστρέφεια
Χώρα Καταγωγής
Διεθνής Στρατηγική Προώθησης
Issue Date: 2018
Description: Στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία η εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων είναι επιτακτική προκειμένου να υπάρξει ανάσχεση του δυσχερούς οικονομικού κλίματος και να καταστεί εφικτή η βελτίωση της δυναμικής της ελληνικής οικονομίας, η οποία με τη σειρά της θα οδηγήσει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις μετέρχονται όλα τα διαθέσιμα μέσα του διεθνούς μάρκετινγκ για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων. Η αναφορά στην Ελλάδα αποτελεί ένα από τα όπλα στη φαρέτρα τους, καθώς η αξιοποίηση της εθνικής επωνυμίας (nation brand) της χώρας μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στο εξωτερικό. Παράλληλα, η αναφορά στη χώρα καταγωγής ενός προϊόντος δημιουργεί και αυτή μία δυναμική την οποία μπορούν να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν θετικές συσχετίσεις μεταξύ χώρας και προϊόντος (country-of-origin effect). Λαμβάνοντας υπόψιν τα ανωτέρω, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας επιχειρείται να εξεταστεί κατά πόσο είναι σημαντική και κατά πόσο είναι επιτυχημένη η αναφορά στην Ελλάδα ως διάσταση της διεθνούς στρατηγικής branding ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, μετά την απαραίτητη εννοιολογική αποσαφήνιση, εξετάζονται οι περιπτώσεις δώδεκα ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών, οι οποίες ανήκουν σε τέσσερις διαφορετικούς κλάδους, προκειμένου να εντοπιστούν τα στοιχεία εκείνα του ελληνικού nation brand τα οποία επιλέγονται να αναφερθούν κατά την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών των εν λόγω εταιρειών, με στόχο τη δημιουργία θετικών συσχετισμών στη συνείδηση των κοινών – στόχων. Εν συνεχεία, θα εξεταστεί κατά πόσο η αναφορά στη χώρα καταγωγής των προϊόντων και των υπηρεσιών θεωρείται σημαντική και χρησιμοποιείται στα πλαίσια της στρατηγικής διεθνούς μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τέλος, επιχειρείται μία αποτίμηση της σύνδεσης μεταξύ της εθνικής επωνυμίας και της χώρας καταγωγής στην περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων, η οποία καταλήγει στην ιδιαίτερη σημασία που έχουν αυτές οι δύο έννοιες για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στις διεθνείς αγορές.
URI: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/218
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΜΕΤΑΞΑ_ΜΑΡΙΑ_ΖΗΝΟΒΙΑ_ΤΕ.pdf6 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα