ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/226
Title: Διαχρονική ανάλυση της επικοινωνιακής προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον ΕΟΤ
Authors: Σερέπας, Αντώνιος
Keywords: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
Τουρισμός
ΕΟΤ
Επικοινωνιακή Πολιτική
Μάρκετινγκ
Προβολή
Αξιολόγηση
Issue Date: 2018
Description: Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους και σημαντικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) αποτελεί την κεντρική και μακροβιότερη Εθνική Δομή Τουρισμού που, εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, προβάλει το ελληνικό τουριστικό προϊόν με σκοπό την συνεχή ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου και της τουριστικής οικονομίας. Η παρούσα εργασία εξετάζει την διαχρονική ανάλυση της επικοινωνιακής προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμό. Σκοπός είναι να διαπιστώσει κατά πόσον η επικοινωνιακή προβολή και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον ΕΟΤ θα μπορούσε να θεωρηθεί επιτυχής ή ανεπιτυχής και αν έχει συμβάλλει στη δημιουργία μίας συγκεκριμένης και συνεπούς επωνυμίας (brand) για την χώρα. Για να επιτευχθεί ο στόχος γίνεται παρουσίαση των εκστρατειών προβολής και προώθησης του ΕΟΤ, από τη δημιουργία του, το 1929, έως και σήμερα, σε μία περιοδολόγηση η οποία λαμβάνει ως βασικό κριτήριο την τεχνολογική εξέλιξη και πώς αυτή επηρέασε την στρατηγική του τουριστικού μάρκετινγκ του ΕΟΤ. Εξετάζοντας τις διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ στη διαχρονία τους, διερευνάται σε τι συνίσταται το ελληνικό τουριστικό προϊόν, για τον Oργανισμό και αξιολογείται η επικοινωνιακή πολιτική προβολής και προώθησης των επικοινωνιακών εκστρατειών του. Ταυτόχρονα, επιχειρείται μία σύντομη συγκριτική αξιολόγηση της σύγχρονης διαφημιστικής εκστρατείας του Οργανισμού, σε σχέση με τρέχουσες διαφημιστικές εκστρατείες άμεσα ανταγωνιστικών κρατών στο πεδίο του τουρισμού (Ιταλία, Κύπρος, Τουρκία). Η έρευνα εκτιμά ότι η προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον ΕΟΤ εμφανίζει σημαντικές αδυναμίες, καθώς η Ελλάδα υποεκπροσωπεί το τουριστικό της προϊόν με την προβολή να γίνεται κατά τρόπο αποσπασματικό, ανορθολογικό και θολό επικοινωνιακά, ενώ ταυτόχρονα, οι παραγωγικοί τουριστικοί συντελεστές δεν αξιοποιούνται ορθολογικά, επαρκώς και αποτελεσματικά. Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να συνεισφέρει στην συζήτηση των εκστρατειών μάρκετινγκ και των τρόπων αξιολόγησής τους, ενώ επιχειρεί, μέσω της καταγραφής των εκστρατειών να συμβάλει στην θεσμική μνήμη του ελληνικού δημοσίου, η έλλειψη της οποίας δεν προκαλεί μόνο ζημία στην συλλογική αφήγηση του ελληνικού Κράτους και εν τέλει στην ταυτότητά του, αλλά ταυτόχρονα, γίνεται αιτία ανυπολόγιστου διοικητικού και οικονομικού κόστους, πλήττοντας, τελικά, το ίδιο το δημόσιο συμφέρον – το συμφέρον του Έλληνα πολίτη.
URI: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/226
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΣΕΡΕΠΑΣ_ΑΝΤΩΝΙΟΣ_ΤΕ.pdf15.54 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα