ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/251
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΠάπτης, Αθανάσιος-
dc.date.accessioned2019-07-17T05:26:40Z-
dc.date.available2019-07-17T05:26:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/251-
dc.descriptionΗ εργασία αυτή έχει στόχο να μελετήσει την υφιστάμενη κατάσταση όσον αφορά στους τρόπους επιμόρφωσης των στελεχών του δημόσιου τομέα και να προτείνει νέους καινοτόμους τρόπους. Για το σκοπό αυτό η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό μέρος, γίνεται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση κατά τη διάρκεια της οποίας αποτυπώνεται η υπάρχουσα κατάσταση στην ελληνική δημόσια διοίκηση, δηλαδή ποιοι φορείς παρέχουν επιμόρφωση και διερευνάται ποια είναι η διεθνής εμπειρία όσον αφορά τις εξελίξεις σε σχέση με τις μεθόδους επιμόρφωσης και αν υπάρχουν κάποιες καλές ή καινοτόμες πρακτικές στο ζήτημα της επιμόρφωσης των στελεχών της δημόσιας διοίκησης. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αυτής είναι το ερευνητικό. Στο ερευνητικό μέρος διεξάγεται έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου. Τα ερευνητικά ερωτήματα του ερευνητικού μέρους, προκύπτουν τόσο από τον ερευνητικό στόχο, όσο και από την μελέτη της βιβλιογραφίας. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 450 άτομα από τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν αναλύθηκαν στατιστικά, με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS, προκειμένου να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα. Από τα αποτελέσματα της εργασίας αυτής προέκυψε ότι διεθνώς υφίσταται έντονη η συζήτηση για το περιεχόμενο, τους μαθησιακούς στόχους και τις μεθόδους επιμόρφωσης. Επίσης, σε πειραματικό αλλά και παραγωγικό πλαίσιο δοκιμάζονται ήδη καινοτόμοι τρόποι όπως η παιχνιδοποίηση και η προσομοίωση. Επίσης δοκιμάζονται τεχνικές από θεωρίες μάθησης ενηλίκων, όπως η συνεργατική μάθηση στον χώρο εργασίας. Στον ελληνικό χώρο, προέκυψε ότι υπάρχει σημαντική ζήτηση για επιμόρφωση, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν επιμόρφωση με ποικίλους τρόπους πέρα από τους επίσημους φορείς. Προτείνονται ορισμένοι καινοτόμοι τρόποι επιμόρφωσης. Προκύπτει ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις, όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, την τεχνολογική ετοιμότητα και την οργανωσιακή ωρίμανση, για την υλοποίηση των μεθόδων αυτών.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΕπιμόρφωσηen_US
dc.subjectΑνάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηen_US
dc.subjectΠροσομοίωσηen_US
dc.titleΑνάλυση και μελέτη των μεθόδων επιμόρφωσης των στελεχών της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης. Προτάσεις για σύγχρονους και καινοτόμους τρόπους ολοκληρωμένης επιμόρφωσηςen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira25en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΡΑΠΤΗΣ_ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ_ΤΕ.pdf4.74 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα