Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.
Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.
Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/296
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βερβενιώτη, Ελένη | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T11:01:25Z | - |
dc.date.available | 2019-07-24T11:01:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/296 | - |
dc.description | Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου αποτελεί διαχρονικό αντικείμενο ερεύνης τόσο στη διεθνή, όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία. Λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα του τομέα της εκπαίδευσης, η εξέταση του θέματος της αξιολόγησης των δημόσιων εκπαιδευτικών λειτουργών εμπλέκει μοιραία την παιδαγωγική επιστήμη με τη δημοσία διοίκηση αναδεικνύοντας ταυτόχρονα οικονομικές, διοικητικές αλλά και ηθικές όψεις του ζητήματος. Το ενδιαφέρον, επομένως, της Πολιτείας προκύπτει όχι απλώς ως ανάγκη αλλά και ως υποχρέωση, ιδιαίτερα κατά την παρούσα οικονομική συγκυρία, κατά την οποία η δημόσια διοίκηση καλείται να ανταποκριθεί σε πολλαπλές προκλήσεις και να αξιοποιήσει κατά το βέλτιστο τρόπο τους διαθέσιμους πόρους. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι διττός· αφενός επιχειρείται να παρουσιαστεί μία συνοπτική εικόνα των συστημάτων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών από διεθνή και ευρωπαϊκά παραδείγματα αντιπαραβαλλόμενα με το ισχύον ελληνικό. Αφετέρου, και μετά τη σύγκριση, να αναδειχθεί η ανάγκη εξέλιξης του ελληνικού συστήματος και να τεθούν οι βασικές αρχές ενός προτεινόμενου μοντέλου. Για τη διατύπωση των αρχών αυτών ελήφθησαν υπόψη τόσο τα χαρακτηριστικά της ελληνικής και ευρωπαϊκής διοίκησης και εκπαίδευσης, όσο και η θεωρία και η έρευνα των κλάδων της επιστήμης που διαχρονικά συνεισφέρουν στο εν λόγω πεδίο. Η εργασία αποτελείται από οκτώ ενότητες. Η πρώτη ενότητα (Εισαγωγή) περιλαμβάνει μία γενική αναφορά στην αξιολόγηση της επίδοσης των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ η δεύτερη εστιάζει στον ιδιάζοντα χαρακτήρα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η τρίτη και τέταρτη ενότητα αφιερώνονται στα διεθνή και ευρωπαϊκά συστήματα αξιολόγησης και στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο αξιολόγησης στην Ελλάδα αντίστοιχα. Στην πέμπτη ενότητα γίνεται η απαραίτητη αναφορά στη μέθοδο εργασίας, ενώ στην επόμενη επιχειρείται μια συγκριτική ανάλυση ανάμεσα στα ευρωπαϊκά και στο ελληνικό σύστημα. Η έβδομη ενότητα αφορά τις προτάσεις για ένα αποτελεσματικό, δίκαιο και αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και τέλος στην όγδοη περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα της εργασίας. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.subject | Σχολείο | en_US |
dc.subject | Διοίκηση | en_US |
dc.subject | Αυτονομία | en_US |
dc.subject | Εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | Αξιολόγηση | en_US |
dc.subject | Αυτοαξιολόγηση | en_US |
dc.title | Μοντέλα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού στο δημόσιο τομέα - Από την ευρωπαϊκή εμπειρία στην ελληνική πραγματικότητα: Η περίπτωσης του τομέα της εκπαίδευσης | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
dc.seira | 24 | en_US |
dc.pedio | Πολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση | en_US |
dc.sxoli | 1 | en_US |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ΒΕΡΒΕΝΙΩΤΗ.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα