ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/411
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΚουλκουβίνη, Μαρία-
dc.date.accessioned2022-04-04T04:56:37Z-
dc.date.available2022-04-04T04:56:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/411-
dc.descriptionΗ περίοδος της πανδημίας του COVID-19 οδήγησε σε μια πρωτόγνωρη κανονιστική δραστηριότητα της διοίκησης, καθώς πλήθος ζητημάτων απαιτούσαν άμεση παρέμβαση για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους, της κοινωνίας και της οικονομίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο η δημόσια διοίκηση επεδίωξε να ρυθμίσει τις έκτακτες ανάγκες που δημιουργήθηκαν κατά την εκδήλωση της πανδημίας στη χώρα, στο πλαίσιο άσκησης της κανονιστικής της αρμοδιότητας. Επικεντρώνεται, συγκεκριμένα, στις ρυθμίσεις αυτές που αφορούν στη λειτουργία του Δημοσίου, αναφορικά με τις διευκολύνσεις και πρόνοιες για τους εργαζόμενους στις δημόσιες υπηρεσίες, καθώς και με τους πολίτες και την εξυπηρέτησή τους από αυτές κατά την εν λόγω περίοδο, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας. Το πρώτο κεφάλαιο ασχολείται με το θεωρητικό πλαίσιο που αφορά στη Δημόσια Διοίκηση και στον τρόπο που εκδηλώνει τη δράση της, μέσω διοικητικών πράξεων, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, του οποίου η εξυπηρέτηση συνιστά την κατεξοχήν αποστολή της. Γίνεται αναφορά στις Υπουργικές Αποφάσεις, στις Εγκυκλίους, αλλά και στις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, οι οποίες, στο πλαίσιο του δικαίου της ανάγκης που εξυπηρετούν, αποτέλεσαν ένα σημαντικό μέσο ρύθμισης των περιστάσεων που αναδύθηκαν στην περίοδο της κρίσης του COVID-19. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στις ρυθμίσεις που έλαβαν χώρα αναφορικά με τη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών και τη διευκόλυνση των υπαλλήλων της δημόσιας διοίκησης, σχετικά με την προσέλευσή τους στην εργασία τους, αλλά και στις ρυθμίσεις αναφορικά με τους πολίτες και την εξυπηρέτησή τους από τις δημόσιες υπηρεσίες. Επιπροσθέτως, γίνεται λόγος και για τις ψηφιακές υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν και λειτούργησαν την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Η εργασία ολοκληρώνεται με την ενότητα των συμπερασμάτων, όπου διατυπώνονται διαπιστώσεις σχετικά με την ευρεία ρυθμιστική παρέμβαση της Διοίκησης για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που προέκυψαν κατά την εμφάνιση της κρίσης του COVID-19.en_US
dc.description.abstractThe COVID-19 pandemic led to an unprecedented regulatory activity of the public administration, as a number of issues required immediate intervention for the proper and orderly functioning of the state, the society and the economy. The purpose of this essay is to review the way in which public administration acted in order to regulate the emergencies that occurred during the outbreak of the pandemic in the country. In particular, the essay focuses on these regulations concerning the functioning of the Public Sector, the provisions made for the civil servants and the service of the citizens by the public services during the period of the COVID-19 crisis, within the context of public health protection. The first chapter refers to the theoretical framework concerning Public Administration and the way in which it expresses its action, through administrative acts, under the obligation of the common interest, whose service constitutes its actual mission. It also refers to the administrative acts, such as Ministerial Decisions and Circulars, but also to the Acts of Legislative Content, which have been a very important “carrier” for addressing the urgent circumstances that occurred during the COVID-19 pandemic. The second chapter refers to the regulations concerning the functioning of the Public Sector and the provisions made for the civil servants, regarding their attendance at work, but also to the regulations concerning the citizens’ service by the public services during the COVID-19 crisis. In addition, there is a reference to the digital services operated at the COVID-19 period through the Single Digital Gateway of Public Administration. In the final section of the essay there are some overall assessments about the extensive regulatory intervention of the public administration, in order to cope with the challenges of the COVID-19 crisis.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectκανονιστικώς δρώσα διοίκησηen_US
dc.subjectδημόσια διοίκησηen_US
dc.subjectπανδημία COVID-19en_US
dc.subjectκανονιστική αρμοδιότηταen_US
dc.subjectδημόσια υγείαen_US
dc.subjectδημόσιο συμφέρονen_US
dc.titleΚανονιστικώς δρώσα Διοίκηση εν καιρώ πανδημίας- Η παραγωγή κανονιστικών διοικητικών πράξεων για ad hoc ρύθμιση των αναφυόμενων περιστάσεωνen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΚΟΥΛΚΟΥΒΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.pdf909.13 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα