ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/442
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΠαπαγιάννη, Μαρία - Ελένη-
dc.date.accessioned2022-04-04T05:02:08Z-
dc.date.available2022-04-04T05:02:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/442-
dc.descriptionΗ παρούσα εργασία εστιάζει στο ισχύον σύστημα διερεύνησης των καταγγελιών των ασθενών του Εθνικού Συστήματος Υγείας, στο πλαίσιο του σεβασμού και της προστασίας των κατοχυρωμένων δικαιωμάτων τους. Ο τρόπος ελέγχου των παραπόνων, σύμφωνα με το οικείο θεσμικό πλαίσιο, από τα αρμόδια όργανα, τίθεται στο επίκεντρο της ανάλυσης, ώστε να εντοπισθούν τα βασικά χαρακτηριστικά, οι αδυναμίες και τα περιθώρια βελτίωσής του. Οι προτεινόμενες βελτιώσεις απορρέουν από την εξέταση καλών πρακτικών με βάση τη διεθνή εμπειρία, ώστε να διαμορφωθεί και να εφαρμοσθεί ένα συνεκτικό σύστημα διερεύνησης των καταγγελιών, με σαφή καθορισμό αρμοδιοτήτων και σχέσεων συντονισμού και συνεργασίας μεταξύ των αρμόδιων ελεγκτικών οργάνων. Η υπέρβαση των παθογενειών του υφιστάμενου πλαισίου διερεύνησης των καταγγελιών, είναι καταλυτικός παράγοντας για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και άρα του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών.en_US
dc.description.abstractThis paper focuses on the complaints handling system for the patients of the National Health System, especially in regard to the protection of the patients' rights. The core of the analysis is the way the complaints process is implemented by the authorities, based on the legislation, in order to identify its key features, weaknesses and improvement opportunities. The suggestions for improvement result from the examination of good practices based on international experience, in order to formulate and implement a coherent patient complaints handling system, with clear responsibilities, coordination and cooperation between the competent bodies operating in the complaints handling field. An approach to address the existing complaints handling system disfunctions is a key factor for improving the quality of health services and, therefore, the patient satisfaction.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectδικαιώματα ασθενώνen_US
dc.subjectδιαχείριση καταγγελιών των ασθενώνen_US
dc.subjectκαλές πρακτικέςen_US
dc.subjectπροτάσεις βελτίωσηςen_US
dc.titleΤο δικαίωμα υποβολής καταγγελιών ασθενών και τα όργανα διερεύνησης τους.en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ.pdf12.56 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα