ESDDA img

Αποθετήριο Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) είναι η εκπαιδευτική μονάδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που έχει ως αποστολή τη δημιουργία ενός σώματος εξειδικευμένων στελεχών, με άρτια επαγγελματική κατάρτιση και σύγχρονη διοικητική αντίληψη, για τη στελέχωση της κεντρικής διοίκησης, της κρατικής περιφερειακής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης.


Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/69
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΖουραράκη, Δανάη-
dc.date.accessioned2019-07-02T09:36:55Z-
dc.date.available2019-07-02T09:36:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/69-
dc.descriptionΗ παρούσα εργασία µελετά το φαινόμενο των συγκρούσεων στον χώρο εργασίας, με έµφαση στον Δηµόσιο Τοµέα. Στο κομμάτι της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, αρχικά παραθέτονται οι μορφές που μπορούν να λάβουν οι εργασιακές συγκρούσεις και οι διάφορες φάσεις που χαρακτηρίζουν την διαδικασία των συγκρούσεων. Στην συνέχεια, καταγράφονται τα αίτια, οι θετικές και αρνητικές συνέπειες καθώς και οι μέθοδοι ηγεσίας που συνδέονται με τις συγκρούσεις στους χώρους εργασίας. Ακολουθεί η παρουσίαση των βασικών αρχών αποτελεσματικής προσέγγισης των εργασιακών συγκρούσεων και οι βασικές στρατηγικές διοίκησής τους, με ιδιαίτερη μνεία στην χρήση της στρατηγικής της διαπραγμάτευσης, καταλήγοντας σε κάποιες προτάσεις για την αποφυγή και την ελαχιστοποίησή τους. Στην συνέχεια αναφέρεται η σημασία της συνεργασίας και των συνεργατικών - δημοκρατικών μεθόδων ηγεσίας για την αποτελεσματική λειτουργία των οργανισμών και την αποφυγή των επιβλαβών συγκρούσεων και διαφωνιών. Εκτός από την δευτερογενή έρευνα, η παρούσα εργασία παραθέτει τα αποτελέσματα που εξήχθησαν από πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη σε επιλεγμένους φορείς του Δημοσίου Τομέα, και συγκεκριμένα στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, στο Ταμείο Ασφάλισης Ναυτικών Πρακτόρων, στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και στις Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων. Στόχος της έρευνας είναι η καταγραφή της τάσης του φαινομένου των εργασιακών συγκρούσεων στους επιλεγμένους φορείες, των αιτιών που κυριαρχούν, των σημαντικότερων συνεπειών των συγκρούσεων και της σημασίας της συνεργασίας. Επιχειρείται επίσης, η καταγραφή της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στον τρόπο λήψης αποφάσεων, στο στυλ ηγεσίας που ακολουθείται και στην ελευθερία που νιώθουν οι εργαζόμενοι να λάβουν πρωτοβουλίες και στην συχνότητα εμφάνισης του φαινομένου των εργασιακών συγκρούσεωνen_US
dc.description.abstractThe present study examines conflicts in the workplaces, emphasizing in the Public Sector. Initially, in the part of the literature review, the different forms of conflicts in workplaces and the various phases of their process of appearance, are described. The presentation of the causes, the positive and negative consequences and the various leadership styles that can be related with conflicts, follows. Afterwards, the basic principles for the effective approach and management of conflicts are presented, and by focusing on the negotiation strategy, we conclude by presenting some proposals for their avoidance and minimization. Then, the importance that cooperation and cooperative - democratic leadership styles plays in the effective operation of organizations and the avoidance of harmful conflicts and disagreements, is mentioned. Besides the secondary research, the present study presents the results of primary research that was conducted in selected organizations of the Public Sector and more specifically in the General Secretariat for Public Revenue, the Insurance Fund for Shipping Agents, the National Centre of Public Administration and Local Government and the Managing Authorities of Operational Programmes. The aim of the research is the report of the trend of conflicts in the selected organizations, of the causes that prevail, of the most important consequences and of the importance of cooperation. The report of the relation between the decision - making process, the various leadership styles, the freedom of the employees to take initiatives and the frequency of conflicts in the workplaces, is also attempted.en_US
dc.language.isogren_US
dc.titleΣυγκρούσεις στον χώρο εργασίας: αιτίες, συνέπειες και η σηµασία της συνεργασίας στον δηµόσιο τοµέαen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira23en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Α. Τελικές Εργασίες Σπουδαστών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Συνημμένο χωρίς τίτλο 00145.pdf1.36 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα