Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΖαχαρή, Σοφία
dc.date.accessioned2019-07-16T06:21:21Z
dc.date.available2019-07-16T06:21:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/225
dc.descriptionΗ εφαρμογή του κατάλληλου προγράμματος μάρκετινγκ από τις σύγχρονες επιχειρήσεις αποτελεί ικανή συνθήκη για την επίτευξη της κερδοφορίας τους και αποκτά μεγαλύτερη σημασία όταν πραγματοποιείται από επιχειρήσεις που διεθνοποιούνται. Ωστόσο, παρά τα αμέτρητα οφέλη που υπόσχεται, το διεθνές περιβάλλον χαρακτηρίζεται από επιπρόσθετη πολυπλοκότητα, που γεννά προβληματισμούς, όπως το δίλημμα της εφαρμογής της τυποποίησης ή της προσαρμογής του μείγματος μάρκετινγκ. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη παγκόσμια κοινωνία και τα σύγχρονα «ομοιογενή» κοινωνικά πρότυπα κατευθύνουν την πολιτική προσέγγισης του μάρκετινγκ προς μία προτυποποιημένη επιλογή. Παρά ταύτα, το παγκόσμιο κοινωνικό «κράμα» εξακολουθεί να εμφανίζει επιμέρους διαφορές. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει το εν λόγω ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, περιγράφοντας το θεωρητικό της υπόβαθρο και παράλληλα αξιοποιώντας το παράδειγμα της παγκόσμιας και της ελληνικής πρακτικής.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΔιεθνές Μάρκετινγκen_US
dc.subjectΠαγκοσμιοποίησηen_US
dc.subjectΤυποποίησηen_US
dc.subjectΠροσαρμογήen_US
dc.subjectΔιεθνοποίησηen_US
dc.titleΤο δίλημμα μεταξύ τυποποίησης και προσαρμογής στο διεθνές μάρκετινγκ.en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira25en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής