dc.description | Μια από τις προκλήσεις που έχει η Δημόσια Διοίκηση σήμερα είναι η ορθή
ή διαχείριση
του φαινομένου των social media, ώστε να ενισχύσει την ορατότητα του έργου της και
να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με τους πολίτες. Αντικείμενο της εργασίας είναι η
συλλογή βέλτιστων πρακτικών στον τομέα των social media, των “Ψηφιακών
Κοινων ικών Μέσων”, στη Δημόσια Διοίκηση, με σκοπό την παραγωγή ενός εύχρηστου
οδηγού αξιοποίησης των social media στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.
Για τη συγκέντρωση των βέλτιστων πρακτικών μελετήθηκαν αντίστοιχοι οδηγοί που
χρησιμοποιούνται στη Δημόσια Διοίκηση επιλεγμένων κρατών μελών της ΕΕ, τρίτων
χωρών και διεθνών οργανισμών, ενώ επίσης αντλήθηκαν προτάσεις από τη θεωρία και
κείμενα διεθνών ινστιτούτων που δραστηριοποιούνται στον χώρο της επικοινωνίας και
του διαδικτύου. Παράλληλα, εξετάστηκε η διείσδυση των social media στην ελληνική
κοινωνία, καθώς και το περιβάλλον εντός του οποίου λειτουργεί η Δημόσια Διοίκηση
στην Ελλάδα, μέσα από στατιστικές μελέτες, έρευνες και επισκόπηση της
βιβλιογραφίας.
Με τον πρακτικό οδηγό χρήσης των social media, ο οποίος παρατ
ίθεται στο Β’ Μέρος
της εργασίας, προσδοκάται οτι οι φορείς της ελληνικής δημόσιας διοίκησης θα βρουν
χρήσιμες κατευθύνσεις, ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική των social
media και να εκπληρώσουν τους επικοινωνιακούς τους στόχους. | en_US |