Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΟικονόμου, Χριστίνα
dc.date.accessioned2022-04-04T05:06:22Z
dc.date.available2022-04-04T05:06:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/450
dc.descriptionΗ επωνυμία της πόλης (city branding), αποτελεί αναμφισβήτητα, βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη διαμόρφωση της ελκυστικής εικόνας μιας πόλης, στην προσπάθεια προώθησής της, εντός του διεθνούς ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Η συστηματική διαμόρφωση και η αποτελεσματική διαχείριση της επωνυμίας μιας πόλης συνιστούν κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας για την προώθηση αυτή. Στην παρούσα εργασία εξετάζονται διεξοδικά οι περιπτώσεις του city branding της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ως μελέτες περίπτωσης. Τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, αφορούν σε βιβλιογραφική επισκόπηση, μελέτη αρθρογραφίας και προσωπικές επαφές με αρμόδιους φορείς, προκειμένου να εξετασθούν οι δύο ως άνω περιπτώσεις, ως συγκριτικές μελέτες περίπτωσης. Όπως προέκυψε από την ανάλυση των πηγών και των πληροφοριών, στα δύο αυτά μεγάλα αστικά κέντρα έχουν μεν πραγματοποιηθεί αξιόλογες προσπάθειες, δεν έχουν όμως αξιοποιηθεί στο έπακρο οι δυνατότητες τους μέχρι σήμερα, ώστε να δημιουργηθεί ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό city branding. Η διαχείριση του city branding χωλαίνει κυρίως ως προς την διάσταση της πολύπλευρης κάλυψης της προσωπικότητας των δύο υπό εξέταση πόλεων, της αξιοποίησης των εμβληματικών προσωπικοτήτων που συνδέονται με αυτές και της βελτίωσης των υποδομών και των συνθηκών διαβίωσης. Η αξιοποίηση της διάστασης των Mega Events είναι ικανοποιητική, ομοίως και η αξιοποίηση των τοπόσημων και των εμβληματικών γειτονιών, με αυτονόητη πάντα την αναγκαιότητα συνεχούς βελτίωσης και εξέλιξης.en_US
dc.description.abstractCity branding is undoubtedly a basic precondition for the successful formation of the attractive image of a city, in the context of promoting it, within the internationally competitive environment. The systematic configuration and the effective management of the brand name of a city are critical success factors for its promotion. In the present project, the cases of city branding of Athens and Thessaloniki are examined in detail, as case studies. The means used and the methology followed in the present work, concern a bibliographic review, study of articles and personal contacts with competent bodies, in order to examine the above two cases. As emerged from the analysis of sources and information, in these two large urban centers, significant efforts have been made, but they have not made full use of their potential to date in order to create a strong and competitive city branding. The management of city branding lags mainly in terms of the dimension of the multifaceted coverage of the personality of the two cities, the utilization of the emblematic personalities associated with them and the improvement of the infrastructure and living conditions. The utilization of Mega Events is satisfactory, as well as the utilization of landmarks and emblematic neighborhoods, always with the obvious need of continuous improvement and development.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectCity Brandingen_US
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταen_US
dc.subjectΠολιτιστική Ταυτότηταen_US
dc.subjectΕπωνυμίαen_US
dc.subjectΔήμος Αθηναίωνen_US
dc.subjectΔήμος Θεσσαλονίκηςen_US
dc.title«Η συστηματική διαμόρφωση και διαχείριση επωνυμίας ως κρίσιμη παράμετρος ανάδειξης μιας πόλης (city branding) : Οι περιπτώσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκηςen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής