Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαμέρης, Χρίστος
dc.date.accessioned2022-04-04T05:11:19Z
dc.date.available2022-04-04T05:11:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/463
dc.descriptionΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια πρωτογενή έρευνα στον τομέα της επικοινωνίας ενός δημόσιου φορέα, αναλύοντας την μέχρι τώρα επικοινωνιακή πολιτική της επιτροπής «Ελλάδα 2021» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και συγκεκριμένα την κρίση που ξέσπασε σε αυτά την άνοιξη του 2020 και επεκτάθηκε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Πραγματεύεται αρχικώς το νομικό και εννοιολογικό πλαίσιο, τις μέχρι τώρα καταγεγραμμένες καλές και κακές πρακτικές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, το ιστορικό της κρίσης και τον αντίκτυπό της. Για να αξιολογηθεί ο αντίκτυπος έγινε χρήση ερωτηματολογίου που διαμοιράστηκε μέσω διαδικτύου. Στόχος της εργασίας είναι η παραγωγή αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων για το τι έγινε λάθος και τι μπορεί να εφαρμοστεί ως καλή πρακτική στο εξής. Τέλος, αφού συλλέχθηκαν όλα τα δεδομένα παρουσιάζονται οι προτεινόμενες αλλαγές στην επικοινωνιακή πολιτική της επιτροπής «Ελλάδα 2021» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.en_US
dc.description.abstractThis assignment is a primary research in the field of communication of a public body, analysing the communication policy of the committee "Greece 2021" in Social Media and specifically the crisis that broke out in the spring of 2020 and extended to the mass media. It first discusses the legal and conceptual framework, the good and bad practices recorded so far on Social Media, the history of the crisis and its aftermath. A questionnaire shared via the internet was used to assess the impact. The aim of the work is to produce useful conclusions about what went wrong and what can be applied as good practice from now on. Finally, after all the data have been collected, the proposed changes in the communication policy of the "Greece 2021" committee on Social Media are presented.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectΕπιτροπή «Ελλάδα 2021»en_US
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσηςen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectκρίσηen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectεικόναen_US
dc.titleΕλλάδα 2021: Επικοινωνιακή πολιτική, καλές και κακές πρακτικέςen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής