Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑλίκη – Μαρία Αργύρη, Σπουδαστής
dc.date.accessioned2023-02-15T06:20:15Z
dc.date.available2023-02-15T06:20:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/508
dc.descriptionΌταν στα μέσα του 19ου αιώνα ο λόρδος Palmerston θεώρησε τη λήψη του πρώτου τηλεγραφήματος ως απειλή για την υπόσταση του θεσμού της διπλωματίας, ουδόλως φανταζόταν πως στις αρχές του 21ου αιώνα τα κανάλια άσκησης διπλωματίας θα μπορούσαν να είναι ακόμη και εικονικά. Ψηφιακή Διπλωματία, Twiplomacy, metaverse diplomacy και real-time diplomacy είναι μερικοί μόνο από τους όρους που έχουν αναδυθεί στη βιβλιογραφία κατά την τελευταία δεκαετία και αποδίδουν τη διάχυση των διαρκώς εξελισσόμενων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διπλωματικη επικοινωνία. Η πάλαι ποτέ μυστικότητα των διπλωματικών επαφών αντιδιαστέλλεται προς τη δημοσιότητα και ανοιχτότητα της σύγχρονης εξωτερικής πολιτικής. Μέσα στον κυκεώνα των τεχνολογικών εξελίξεων τίθεται το καίριο ερώτημα του πώς μπορεί ένα κράτος να αξιοποιήσει με το βέλτιστο τρόπο τις καινούργιες ευκαιρίες που διανοίγονται, ώστε να προαγάγει τη Δημόσια Διπλωματία του και να επιτύχει την πραγμάτωση των εθνικών συμφερόντων. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τις σύγχρονες πρακτικές που χρησιμοποιούν στα social media οι Πρεσβείες των πέντε κορυφαίων σε επιδόσεις στην ψηφιακή διπλωματία κρατών στην Ελλάδα, προκειμένου να ενδυναμώσουν την Δημόσια Διπλωματία τους. Στόχος της μελέτης είναι ο εντοπισμός καλών πρακτικών για τη διατύπωση προτάσεων ενσωμάτωσής τους από τις ελληνικές Πρεσβείες. Η εργασία διαρθρώνεται σε τρία μέρη. Στα δύο πρώτα περιλαμβάνεται το θεωρητικό σκέλος, όπου πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση πρωτογενών και δευτερογενών πηγών, ενώ στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Ειδικότερα, στο πρώτο μέρος αποτυπώνεται η εξέλιξη της διπλωματίας και αποσαφηνίζονται νεοαναδυθέντες όροι της σύγχρονης διπλωματίας, ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται η εθνική επικοινωνιακή πολιτική και Δημόσια Διπλωματία, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα επί των επίσημων λογαριασμών που διατηρούν στα social media οι Πρεσβείες των Η.Π.Α., Ινδίας, Γαλλίας, Ηνωμένου Βασιλείου και Ρωσίας και οι Πρέσβεις των Η.Π.Α. και του Ηνωμένου Βασιλείου. Η διεξαχθείσα έρευνα διέπεται από συγκεριμένη μεθοδολογία που περιλαμβάνει κριτήριο επιλογής Πρεσβειών, ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των λογαριασμών, ερευνητικά ερωτήματα, μηδενικές υποθέσεις, ανάλυση αποτελεσμάτων και συμπεράσματα.en_US
dc.description.abstractWhen in the mid-19th century Lord Palmerston regarded the receipt of the first telegram as a threat to the very existence of the institution of diplomacy, he had no idea that at the beginning of the 21st century the channels of diplomacy could even be virtual. Digital Diplomacy, Twiplomacy, metaverse diplomacy and real-time diplomacy are just some of the terms that have emerged in the literature over the last decade and attribute the diffusion of ever-evolving Information and Communication Technologies (ICT) to diplomatic communication. The once-secretiveness of diplomatic contacts contrasts with the publicity and openness of modern foreign policy. In the midst of technological developments, the key question is how a state can make the best use of the new opportunities that open up, in order to promote its Public Diplomacy and to achieve the realization of national interests. The object of this study is the research on modern practices used on social media by the Embassies of the top five countries in performance in digital diplomacy in Greece, in order to strengthen their Public Diplomacy. The aim of the research is to identify best practices for the formulation of proposals and their integration by the Greek Embassies. The study is structured in three parts. The first two parts include the theoretical part of the work, in which a bibliographic review of primary and secondary sources was performed, and the third part presents the results of the research. In particular, the first part reflects the evolution of diplomacy and clarifies the newly appeared terms of modern diplomacy, while the second part presents the national communication policy and Public Diplomacy, in accordance with the current legislation. The third part presents the results and conclusions that emerged from the research on the official social media accounts maintained by the Embassies of the USA, India, France, the United Kingdom and Russia and the Ambassadors of the USA. and the United Kingdom. The conducted research is governed by a specific methodology that includes Embassy selection criteria, quantitative and qualitative analysis of the accounts, research questions, null hypotheses, analysis of results and conclusions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectεθνική επικοινωνιακή πολιτική, Δημόσια Διπλωματία, Ψηφιακή Διπλωματία, Τουίτερ, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Πρεσβείεςen_US
dc.subjectnational communication policy, Public Diplomacy, Digital Diplomacy, Twitter, social media, Embassiesen_US
dc.titleΔημόσια διπλωματία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο ρόλος των social media στην άσκηση εξωτερικής πολιτικής μέσα από την πρακτική της επικοινωνίας μεγάλων πρεσβειών στο διεθνές περιβάλλον.en_US
dc.title.alternativeΤΜ. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεωνen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.typeResearchen_US
dc.seira27en_US
dc.pedioΠληροφορικήen_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής