Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔιομήδης Τόλιος, Σπουδαστής
dc.date.accessioned2023-02-16T06:55:06Z
dc.date.available2023-02-16T06:55:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/546
dc.descriptionΗ παρούσα τελική εργασία πραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με έμφαση στη σχέση των μουσείων με τους επισκέπτες τους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αποτύπωση της αλλαγής της επικοινωνιακής σχέσης των μουσείων με το κοινό τους και της επιρροής που άσκησε η χρήση των Web 2.0 εργαλείων. Στη συνέχεια, γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας των τριών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram). Επίσης, δίνονται ορισμένα στατιστικά στοιχεία χρήσης για την καλύτερη κατανόηση της διείσδυσης των συγκεκριμένων μέσων στην ανθρώπινη επικοινωνία. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το παράδειγμα του Μουσείου Μπενάκη. Καταγράφονται οι επικοινωνιακές δράσεις του μουσείου στα τρία μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και προτείνεται μία ταξινόμηση των δημοσιεύσεων/ αναρτήσεων (posts) που χρησιμοποιεί ανά μέσο. Αναλύονται οι δημοφιλέστερες αναρτήσεις του μουσείου, καθώς και τα σχόλια που γίνονται σε αυτές από τους χρήστες. Από την ανάλυση των δημοσιεύσεων και των σχολίων εξάγονται ορισμένα βασικά συμπεράσματα για τη χρήση των τριών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το Μουσείο Μπενάκη.en_US
dc.description.abstractThis thesis studies communication issues in cultural organizations, giving an emphasis on the relationship of museums and their visitors on social media. First, a brief overview of the changing relationship of museums with their audiences and the impact of using Web 2.0 tools is presented. Then, there is a brief presentation of how the three social media (Facebook, Twitter, Instagram) work. Some useful statistics are also given for a better understanding of the penetration of the specific media in human communication. The second part of the thesis presents the example of the Benaki Museum. The Museum’s communication actions on the three social media are recorded, and a classification of the posts it uses is suggested. The most popular posts of the museum are analysed as well as the comments made by the users. From the analysis of the posts and the comments, some basic conclusions are drawn regarding the use of the three social media by the Benaki Museum.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΜουσείο Μπενάκη, επικοινωνία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύσεις, σχόλιαen_US
dc.subjectBenaki Museum, communication, social media, posts, commentsen_US
dc.titleΗ χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram και Twitter) από πολιτιστικούς οργανισμούς και η ανταπόκριση του κοινούen_US
dc.title.alternativeΤΜΗΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.typeResearchen_US
dc.seira27en_US
dc.pedioΟικονομίαen_US
dc.pedioΠληροφορικήen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής