Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΨωμιάδη, Μαρία-Ελισσάβετ
dc.date.accessioned2022-04-04T05:02:26Z
dc.date.available2022-04-04T05:02:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/445
dc.descriptionΗ επικοινωνιακή διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων και κρίσεων, ιδιαίτερα δε δημόσιας υγείας, προτάσσεται στην διεθνή βιβλιογραφία, ως σημαίνουσα διάσταση της επιχειρησιακής ετοιμότητας δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. Μάλιστα, οι ψυχοκοινωνικές επιδράσεις των επικοινωνιακών χειρισμών σε συνθήκες κρίσης ώθησαν διεθνείς οργανισμούς, όπως ο ΠΟΥ, στην έκδοση πολυάριθμων συστάσεων και οδηγιών για την αποτελεσματικότερη επικοινωνιακή διαχείριση της πρόσφατης πανδημίας Covid-19. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τους χειρισμούς του ελληνικού κράτους κατά το πρώτο πανδημικό κύμα υπό το πρίσμα του αντικτύπου αυτών στην ψυχική υγεία των Ελλήνων. Με την έμφαση να δίνεται στην σημασία του επικοινωνιακού επιχειρησιακού σχεδιασμού επιχειρείται μια πρώτη αποτίμηση της εμπειρίας διαχείρισης παράλληλα με την εκτίμηση της επίδρασης των εν λόγω χειρισμών μεσοπρόθεσμα. Γενικότερα, η πολυεπίπεδη επίδραση της επικοινωνιακής διαχείρισης μιας κρίσης έχει τέτοια προστιθέμενη αξία που η κατάρτιση εθνικών σχεδίων επικοινωνίας κρίνεται σήμερα επιβεβλημένη.en_US
dc.description.abstractEmergencies’ and crises’ communication management has been very much acknowledged by the literature as a significant dimension of operational preparedness, especially as far as public health crises are concerned. Therefore, its psychological effects have prompted international organizations, such as WHO, to issue numerous recommendations and guidelines on more effective risk and crisis communication amid the recent Covid-19 pandemic. This paper examines how the Greek authorities handled the communication aspect of the first Covid-19 pandemic wave in the light of its impact on Greeks’ mental health. Emphasizing in the importance of operational planning, an early assessment of the management experience as a whole is attempted along with an estimation of communication’s management impact in the medium term. The multilevel effect of communicating crisis management has such added value that the development of national communication plans is now deemed necessary.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectεπιχειρησιακός σχεδιασμόςen_US
dc.subjectεπιχειρησιακή ετοιμότηταen_US
dc.subjectδιαχείριση κρίσεωνen_US
dc.subjectψυχική υγείαen_US
dc.subjectεπικοινωνιακή διαχείρισηen_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.titleΕπικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων δημόσιας υγείας & ψυχική υγεία. Πρώτες εκτιμήσεις από την Ελληνική εμπειρία διαχείρισης της πανδημίας.en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής