dc.contributor.author | Ψωμιάδη, Μαρία-Ελισσάβετ | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T05:02:26Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T05:02:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/445 | |
dc.description | Η επικοινωνιακή διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων και κρίσεων, ιδιαίτερα δε
δημόσιας υγείας, προτάσσεται στην διεθνή βιβλιογραφία, ως σημαίνουσα διάσταση της
επιχειρησιακής ετοιμότητας δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. Μάλιστα, οι
ψυχοκοινωνικές επιδράσεις των επικοινωνιακών χειρισμών σε συνθήκες κρίσης
ώθησαν διεθνείς οργανισμούς, όπως ο ΠΟΥ, στην έκδοση πολυάριθμων συστάσεων και
οδηγιών για την αποτελεσματικότερη επικοινωνιακή διαχείριση της πρόσφατης
πανδημίας Covid-19. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τους χειρισμούς του
ελληνικού κράτους κατά το πρώτο πανδημικό κύμα υπό το πρίσμα του αντικτύπου
αυτών στην ψυχική υγεία των Ελλήνων. Με την έμφαση να δίνεται στην σημασία του
επικοινωνιακού επιχειρησιακού σχεδιασμού επιχειρείται μια πρώτη αποτίμηση της
εμπειρίας διαχείρισης παράλληλα με την εκτίμηση της επίδρασης των εν λόγω
χειρισμών μεσοπρόθεσμα. Γενικότερα, η πολυεπίπεδη επίδραση της επικοινωνιακής
διαχείρισης μιας κρίσης έχει τέτοια προστιθέμενη αξία που η κατάρτιση εθνικών
σχεδίων επικοινωνίας κρίνεται σήμερα επιβεβλημένη. | en_US |
dc.description.abstract | Emergencies’ and crises’ communication management has been very much
acknowledged by the literature as a significant dimension of operational preparedness, especially as far as public health crises are concerned. Therefore, its psychological
effects have prompted international organizations, such as WHO, to issue numerous
recommendations and guidelines on more effective risk and crisis communication
amid the recent Covid-19 pandemic. This paper examines how the Greek authorities
handled the communication aspect of the first Covid-19 pandemic wave in the light of
its impact on Greeks’ mental health. Emphasizing in the importance of operational
planning, an early assessment of the management experience as a whole is attempted
along with an estimation of communication’s management impact in the medium term. The multilevel effect of communicating crisis management has such added value that
the development of national communication plans is now deemed necessary. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης | en_US |
dc.subject | επιχειρησιακός σχεδιασμός | en_US |
dc.subject | επιχειρησιακή ετοιμότητα | en_US |
dc.subject | διαχείριση κρίσεων | en_US |
dc.subject | ψυχική υγεία | en_US |
dc.subject | επικοινωνιακή διαχείριση | en_US |
dc.subject | Covid-19 | en_US |
dc.title | Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων δημόσιας υγείας & ψυχική υγεία. Πρώτες εκτιμήσεις από την Ελληνική εμπειρία διαχείρισης της πανδημίας. | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
dc.seira | 26 | en_US |
dc.pedio | Πολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση | en_US |
dc.sxoli | 1 | en_US |