Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΟικονόμου, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-04-04T05:13:27Z
dc.date.available2022-04-04T05:13:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/477
dc.descriptionΗ εργασία αυτή πραγματεύεται την αναγκαιότητα και τον τρόπο δημιουργίας του μοναδικού Προσωπικού Αριθμού του πολίτη στην Ελλάδα. Η μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε περιλαμβάνει διαδικτυακή έρευνα, βιβλιογραφικές αναφορές, νομική ανασκόπηση και συνέντευξη με τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Οικονομικού Τομέα και Δημόσιας Διοίκησης της ΓΓΠΣΔΔ, κο Ανδρέα Πίπη. Υπάρχει μια προβληματική υφιστάμενη κατάσταση στην Ελλάδα με τους πολλούς υπάρχοντες αριθμούς που χρησιμοποιεί ο πολίτης στις συναλλαγές του με το ελληνικό δημόσιο. Στο εξωτερικό η κατάσταση παρουσιάζεται καλύτερη από τη χώρα μα, κυρίως λόγω του υψηλότερου βαθμού χρήσης ΤΠΕ και της καλύτερης διαλειτουργικότητας μεταξύ των φορέων του δημόσιου και του ιδιωτικού φορέα. Τα προβλήματα που προκύπτουν στην καθημερινότητα του πολίτη από τη χρήση πολλαπλών αριθμών και μητρώων είναι πολλά. Αυτά καθιστούν αναγκαία τη δημιουργία του ΠΑ. Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μέσω της εθνικής ψηφιακής στρατηγικής, αλλά και με την ψήφιση και εφαρμογή του «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης», προσπαθεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Κλειδί στην προσπάθεια αυτή αποτελεί η δημιουργία του ΠΑ, ο οποίος θα είναι μοναδικός, θα αποδίδεται από την γέννηση στον πολίτη σταδιακά αναμένεται να αντικαταστήσει όλους τους βασικούς αριθμούς που χρησιμοποιεί ο πολίτης μέχρι σήμερα . Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ακολουθηθούν τα βήματα, με κυριότερο την ταυτοποίηση των υπαρχόντων μητρώων. Το νέο υπέρ-μητρώο θα δημιουργηθεί στην ΓΓΠΣΔΔ και θα διαλειτουργεί με όλα τα υπόλοιπα μητρώα των φορέων του δημοσίου. Πολλά οφέλη αναμένονται από την δημιουργία ενός Μητρώου του ΠΑ του πολίτη και τη καθολική χρήση του ΠΑ στις καθημερινές συναλλαγές μέσο του eID. Ο ΠΑ μπορεί να αντιστοιχηθεί σε ένα πλήρη και ενημερωμένο, ιδεατό ατομικό φάκελο για κάθε πολίτη, μέσο του ΚΕΔ. Αυτός θα εμπεριέχει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται, ώστε να συναλλάσσεται με το δημόσιο γρήγορα και με ασφάλεια. Η «πολιτο-κεντρικότητα» του νέου συστήματος θα οδηγήσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και στην ανάπτυξη της χώρας.en_US
dc.description.abstractThis diploma work refers to the necessity and the way of creating the unique Personal Number of the citizen in Greece. Our followed methodology includes internet research, bibliographic reports, legal review and interview with the Head of the General Directorate for Development and Productive Operation of Information Systems of Economic Sector and Public Administration of GSISPA, Dr. Andreas Pipis. There is a problematic current situation in Greece related to many existing numbers that are used by citizen in his/her transactions with the Greek state. Abroad, the situation is better, mainly because of the higher level of ICT use and the better interoperability between public and private sector. The use of multiple numbers and register in daily life creates many problems to the citizens. These make the creation of the Personal Number (PN) absolutely necessary. In recent years, Greece through the national digital strategy, but also with the adoption and implementation of the "Digital Governance Code", is trying to regain the lost time. The key to this effort is the creation of the PN, which will be unique and it will be given to the citizen from birth. Gradually it is expected to replace all the basic numbers used by the citizen in his/her daily activities. Το achieve that goal, we need to follow some basic steps. The most important is the identification of existing registers. The new super-register will be established in the GSISPA and will interact with all the other registers of public services. Many benefits are expected from the creation of a Citizens' PNA Register and the universal use of the PN in daily transactions through the use of eID. The PΝ can be used to access a virtually complete and up-to-date, individual file for each citizen, through the usage of the Interoperability Center. It will contain all the necessary information for the citizen, so that the citizen will be able to transact with the public services quickly and safely. The "citizen-centrality" of the new system will lead to better services offered to the citizen and in the development of the country. Key words: Digital Transformation, Interoperability, Citizen’s Personal Number, Personal Number Register, «Citizen-Central Model».en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectΨηφιακός Μετασχηματισμόςen_US
dc.subjectΔια-λειτουργικότηταen_US
dc.subjectΠροσωπικός Αριθμός του Πολίτηen_US
dc.subjectΜητρώο ΠΑen_US
dc.subject«Πολιτο-κεντρικό» μοντέλοen_US
dc.titleΚέντρο Ταυτοποίησης Μητρώων- Μοναδικός Αριθμός Πολίτη (e ID).en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής