dc.contributor.author | Παπαβασιλείου, Δημήτρης | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T05:13:32Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T05:13:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/478 | |
dc.description | Η ένταξη των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται από τους ΟΤΑ σε μια
ενιαία εθνική ψηφιακή πύλη αποτελεί ένα περίπλοκο εγχείρημα που αναμένεται να
βελτιώσει ουσιαστικά την ποιότητα των συναλλαγών μεταξύ του κράτους, των πολιτών
και των επιχειρήσεων ελαχιστοποιώντας τον απαιτούμενο χρόνο και κόστος
διεκπεραίωσής τους. Τούτου δοθέντος, η παρούσα εργασία αποβλέπει στην
συστηματική καταγραφή και αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης αναφορικά με
την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών από τους ΟΤΑ, καθώς και στην αξιολόγηση των
διαθέσιμων μοντέλων ένταξης στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, με τη διατύπωση
τεκμηριωμένων προτάσεων επί της παραπάνω διαδικασίας. Προς το σκοπό αυτό
αξιοποιήθηκε συνδυασμός ερευνητικών μεθόδων και μέσων μεταξύ των οποίων η
βιβλιογραφική ανασκόπηση, οι απλές ημιδομημένες συνεντεύξεις, καθώς και η
συλλογή και στατιστική ανάλυση ποσοτικών δεδομένων από τους ιστοχώρους των
ΟΤΑ. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι, παρά τις σημαντικές προοπτικές του
εγχειρήματος, η αποσπασματικότητα και ετερογένεια που χαρακτηρίζει την διάθεση
ψηφιακών υπηρεσιών από τους ΟΤΑ αφενός υπονομεύει την ισότητα πρόσβασης σε
δημόσιες ψηφιακές υπηρεσίες μεταξύ των πολιτών, αφετέρου αποτελεί την
σημαντικότερη πρόκληση σε σχέση με την ενσωμάτωσή τους στην Ενιαία Ψηφιακή
Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης υπό όρους ομοιομορφίας και φιλικότητας προς τον
χρήστη. Καταληκτικά, προτάθηκαν δύο αναλυτικά μοντέλα ένταξης, για τους Δήμους
και τις Περιφέρειες αντίστοιχα, βασισμένα σε ένα πρωτόκολλο κριτηρίων με
προεξέχοντα αυτά της ομοιογένειας, της απλούστευσης και της ευχρηστίας. | en_US |
dc.description.abstract | The integration of digital services provided by local authorities into a single
national digital portal is a complex undertaking, one that is expected to greatly improve
transaction quality between state, citizens and businesses, while at the same time
minimizing time and cost requirements. This study aims to systematically record and
evaluate the current situation in terms of local authorities’ digital service provision, as
well as to evaluate the available integration models in the Single Digital Portal gov.gr
and submit substantiated proposals on the above procedure. For this purpose, a
combination of research methods and tools were used, including literature review,
simple semi-structured interviews, as well as collection and statistical analysis of
quantitative data from local authorities’ websites. Τhe results showed that, despite the
significant prospects of this undertaking, the fragmentation and heterogeneity
concerning digital service provision by local authorities on the one hand undermines
equal access to public digital services among citizens, while on the other is the most
important challenge in terms of their integration into the Single Digital Portal of Public
Administration, always under the conditions of uniformity and user friendliness. In
conclusion, two detailed integration models were proposed, for the Municipalities and
the Regions respectively, both based on a protocol of criteria with the prominence of
those concerning homogeneity, simplification and usability. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης | en_US |
dc.subject | Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης | en_US |
dc.subject | ψηφιακή διακυβέρνηση | en_US |
dc.subject | ψηφιακή πολιτική | en_US |
dc.subject | ψηφιακές υπηρεσίες | en_US |
dc.subject | Ενιαία Ψηφιακή Πύλη | en_US |
dc.subject | gov.gr | en_US |
dc.title | Ενσωμάτωση ψηφιακών υπηρεσιών Δήμων και Περιφερειών στην πύλη GOV.GR | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
dc.seira | 26 | en_US |
dc.pedio | Πολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση | en_US |
dc.sxoli | 1 | en_US |