Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑλυφαντής, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-04-04T04:52:51Z
dc.date.available2022-04-04T04:52:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/395
dc.descriptionΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στη διαδικασία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που υλοποιήθηκε στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης το χρονικό διάστημα μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιουλίου 2020, όταν λόγω της πανδημίας CoViD – 19 η κανονική εκπαιδευτική διαδικασία κατέστη αδύνατο να ακολουθηθεί. Αναλύεται η σύγχρονη έννοια, τα χαρακτηριστικά και οι μέθοδοι της ΕξΑΕ και καταγράφονται οι διεθνείς πολιτικές, οι εφαρμογές, οι τάσεις και οι προκλήσεις. Παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας στην ΕΣΔΔΑ και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία,. Αναλύονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της διαδικασίας από σπουδαστές και εκπαιδευτές και καταγράφονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις των Υπευθύνων Σπουδών και Έρευνας και των οργανωτικά υπεύθυνων στελεχών της ΕΣΔΔΑ. Γίνεται εστίαση στα προβλήματα της διαδικασίας με παράλληλη διατύπωση τρόπων επίλυσής τους. Αναδεικνύονται οι βέλτιστες πρακτικές για τη μελλοντική διεξαγωγή εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών διαδικασιών, τόσο στην ΕΣΣΔΑ όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, και σε περιβάλλον κρίσης και σε κανονικές συνθήκες. Για την εκπόνηση της εργασίας αντλήθηκαν στοιχεία από διεθνείς ερευνητικές βάσεις δεδομένων και ιστοτόπους της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης και διεθνών οργανισμών. Η ποιοτική έρευνα υλοποιήθηκε με τη μορφή συνεντεύξεων και η ποσοτική έρευνα υλοποιήθηκε με δομημένα, διαδικτυακά ερωτηματολόγια.en_US
dc.description.abstractThis thesis refers to the distance learning process that took place in the National School of Public Administration and Local Government (ESDDA) between March 2020 and July 2020, because the normal face-to-face courses could not be taught due to the pandemic. The modern concept, the characteristics and the methods of distance learning are elaborated and there is reference to international policies, applications, trends and challenges to distance education. The planning and the implementation of the distance education process in ESDDA is presented, across with the tools of synchronous and asynchronous teaching. The results of the students and teachers survey are analyzed. Also, the conclusions and the suggestions of the scientific and administrative officers (YSE) and the ESDDA executive officers are reported. There is focus on the procedure problems and the ways to overcome them. Best practices for a future implementation of a distance learning process are featured. An implementation that will take place both in ESDDA and in Public Administration generally, both in regular times and in a crisis. For the purposes of this thesis, data was drawn from international research databases, Greek Public Administration websites and international institutions websites. Qualitative research was realized through interviews and quantitative research was realized through structured, internet questionnaires.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησηςen_US
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectανοιχτή εκπαίδευσηen_US
dc.subjectσύγχρονη εκπαίδευσηen_US
dc.subjectασύγχρονη εκπαίδευσηen_US
dc.subjectανοιχτοί εκπαιδευτικοί πόροιen_US
dc.subjectΕΣΔΔΑen_US
dc.titleΈρευνα για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην ΕΣΔΔΑ: ανάγκη ή και ευκαιρία εκσυγχρονισμού της μάθησης;en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.seira26en_US
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκησηen_US
dc.sxoli1en_US


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής