dc.contributor.author | Αλυφαντής, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T04:52:51Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T04:52:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/395 | |
dc.description | Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη διαδικασία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που
υλοποιήθηκε στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης το χρονικό
διάστημα μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιουλίου 2020, όταν λόγω της πανδημίας CoViD
– 19 η κανονική εκπαιδευτική διαδικασία κατέστη αδύνατο να ακολουθηθεί.
Αναλύεται η σύγχρονη έννοια, τα χαρακτηριστικά και οι μέθοδοι της ΕξΑΕ και
καταγράφονται οι διεθνείς πολιτικές, οι εφαρμογές, οι τάσεις και οι προκλήσεις.
Παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής
διαδικασίας στην ΕΣΔΔΑ και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη σύγχρονη και
ασύγχρονη διδασκαλία,. Αναλύονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της
διαδικασίας από σπουδαστές και εκπαιδευτές και καταγράφονται τα συμπεράσματα και
οι προτάσεις των Υπευθύνων Σπουδών και Έρευνας και των οργανωτικά υπεύθυνων
στελεχών της ΕΣΔΔΑ. Γίνεται εστίαση στα προβλήματα της διαδικασίας με
παράλληλη διατύπωση τρόπων επίλυσής τους. Αναδεικνύονται οι βέλτιστες πρακτικές
για τη μελλοντική διεξαγωγή εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών διαδικασιών, τόσο στην
ΕΣΣΔΑ όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, και σε περιβάλλον κρίσης και σε
κανονικές συνθήκες.
Για την εκπόνηση της εργασίας αντλήθηκαν στοιχεία από διεθνείς ερευνητικές βάσεις
δεδομένων και ιστοτόπους της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης και διεθνών
οργανισμών. Η ποιοτική έρευνα υλοποιήθηκε με τη μορφή συνεντεύξεων και η
ποσοτική έρευνα υλοποιήθηκε με δομημένα, διαδικτυακά ερωτηματολόγια. | en_US |
dc.description.abstract | This thesis refers to the distance learning process that took place in the National School
of Public Administration and Local Government (ESDDA) between March 2020 and
July 2020, because the normal face-to-face courses could not be taught due to the
pandemic. The modern concept, the characteristics and the methods of distance learning
are elaborated and there is reference to international policies, applications, trends and
challenges to distance education.
The planning and the implementation of the distance education process in ESDDA is
presented, across with the tools of synchronous and asynchronous teaching. The results
of the students and teachers survey are analyzed. Also, the conclusions and the
suggestions of the scientific and administrative officers (YSE) and the ESDDA
executive officers are reported. There is focus on the procedure problems and the ways
to overcome them. Best practices for a future implementation of a distance learning
process are featured. An implementation that will take place both in ESDDA and in
Public Administration generally, both in regular times and in a crisis.
For the purposes of this thesis, data was drawn from international research databases,
Greek Public Administration websites and international institutions websites.
Qualitative research was realized through interviews and quantitative research was
realized through structured, internet questionnaires. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης | en_US |
dc.subject | εξ αποστάσεως εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | ανοιχτή εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | σύγχρονη εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | ασύγχρονη εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | ανοιχτοί εκπαιδευτικοί πόροι | en_US |
dc.subject | ΕΣΔΔΑ | en_US |
dc.title | Έρευνα για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην ΕΣΔΔΑ: ανάγκη ή και ευκαιρία εκσυγχρονισμού της μάθησης; | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
dc.seira | 26 | en_US |
dc.pedio | Πολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση | en_US |
dc.sxoli | 1 | en_US |